ارورهای یخچال فریزر پارس

ارورهای یخچال فریزر پارس

ارورهای یخچال فریزر پارس و علت این ارورها را در ادامه می توانید مشاهده نمایید. همان طور که می دانید ارورها نشان دهنده خرابی و مشکلات موجود در قطعات دستگاه می باشد. با توجه به اینکه ساختار اصلی یخچال ها و فریزرها شبیه هم است با دانستن علت بروز ارورها و بررسی عوامل موثر بر آن می توانید مشکل و ایراد را رفع نمایید.

نمایش ارورهای یخچال فریزر پارس چگونه است؟

ارورهای یخچال فریزر پارس با توجه به نوع مشکلی دستگاه دارد به صورت حروف یا اعداد و ترکیبی از اعداد و حروف نمایش داده می شود. هریک از این ارورها نشان دهنده یک مشکل و ایراد قسمت خاص از یخچال فریزر می باشد که با توجه به نوع ارور قطعات مربوطه را مورد بررسی قرار داده و تعمیرات لازم انجام گردد.

ارورهای یخچال فریزر پارس در مدل های مختلف

ارور AF : نشان می دهد که ایراد و مشکل مربوط به سنسور محیط یخچال بوده و قطعات و قسمتهای مربوط به آن نیاز به بررسی دارد.

ارور EF : مشاهده این ارور نشان دهنده مشکل در سنسور داخل اواپراتور می باشد.

ارور FF : این ارور نشان از وضعیت سنسور دمای فریزر دارد و به این معنی است که این قسمت دچار خرابی و مشکل شده است مدار برد کنترل، مقدار اهم و سنسور باید بررسی شود.

ارور HI : با بالا رفتن دما در فریزر این ارور نمایش داده می شود. منظور از دمای بالا یعنی دما از ۲۴ درجه بیشتر شود.

ارور ( – – ) : وقتی لامپ داخل یخچال خاموش باشد این ارور نمایش داده شد.

ارورهای یخچال فریزر پارس سه دکمه و چهار دکمه و شش دکمه

ارور PO : نشان دهنده خرابی سنسور داخل کابین فریزر است و این خرابی ممکن است مربوط به قسمتهایی مانند برد و سنسور و سیم کشی بوده که نیاز به تعوبض یا تعمیر دارند.

ارور PC : این ارور مربوط به سنسور داخل کابین بوده و احتمال دارد سنسور دچار اتصال کوتاه شده  و یا مشکلی در سیم کشی به وجود آمده است.

ارور HI : چنانچه دمای داخل فریزر بیشتر از ۲۴ درجه باشد این ارور نمایش داده خواهد شد. و با تنظیم مجدد دما و  خنک شدن یخچال فریزر به حالت عادی برمی گردد.

ارور LO : اگر دمای داخل کابین فریزر سردتر از ۳۳- درجه شود این ارور مشاهده خواهد شد.

ارورهای یخچال فریزر پارس نوفراست

در مورد رفع ارورهای این مدل باید گفت علت ارورها آورده شده است و با توجه به مشابه بودن ساختار اصلی و کلی یخچال فریزرها با دانستن اینکه هر ارور مربوط به کدام بخش یا قطعه می باشد به راحتی می توانید ارورها را رفع نمایید.

توجه داشته باشید برای تعمیر و رفع ارورها اطلاعات و دانش فنی نیاز است. همچنین می توانید از کارشناسان و مشاوران متخصص و حرفه ای ما نیز کمک بخواهید.

ارور FF : دلیل مشاهده این ارور وجود مشکل در داخل کابین فریزر بوده و سیم کشی یخچال، مدار برد و میزان اهم نیاز به بررسی دارد.

ارور DF : این ارور نشان می دهد سنسور اواپراتور دچار ایراد و خرابی شده و موارد مختلف که مربوط به این ارور و خرابی می شود مورد بررسی قرار گیرد.

ارور HI : علت این ارور وجود دمای بالا در فریزر می باشد منظور از دمای بالا دمای بیش از ۲۴ درجه می باشد. برای رفع این ارور دمای فریزر را مجدد تنظیم نموده و زمانی که فریزر خنک شد مشکل رفع خواهد شد.

ارور LO : این ارور نشان می دهد که مشکل مربوط به دمای داخل کابین فریزر ( بیشتر از ۳۳- درجه ) می باشد که تنظیمات دمایی دچار اختلال شده و نیاز به تنظیم دمایی مجدد دارد.

ارور بردهای یخچال لاردر فور استار پارس

ارور AF : این کد خطا یا ارور بیانگر ایرد در سنسور سفید، سنسور داخل کابین یخچال است و موارد مربوطه از جمله سنسور، سیم کشی، مقدار اهم و مدار برد مورد بررسی قرار گیرد.

ارور EF : اگر سنسور قرمر، سنسور بیرونی کابین یخچال دچار ایراد شده باشد این ارور نمایش داده خواهد شد و سنسور،مقدار اهم، سیم کشی و مدار برد نیاز به بررسی دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =